Zakelijke klantenservice (Resellers only)
Frequently Asked Questions
Staat jouw antwoord er niet tussen? Stel je vraag via het Whatsapp icoontje, rechtsonder in je scherm. Of neem contact op via zakelijk@vandelftchocolates.nl.
Ordering and delivery
What is the delivery time of my order?
Bestellingen geplaatst voor 12:00 worden in de regel binnen 48 uur geleverd. Het kan voorkomen dat drukte bij PostNL of pallet vervoerders leidt tot kleine vertragingen.
Small orders (below pallet level) may possibly be processed until 11 p.m. in the evening, depending on how busy it is.
What are the shipping costs for my order?
Shipping costs are calculated based on the total weight of your order. We use the following graduated scale for this purpose:
0 - 20 kilos -> €12.50
20 - 40 pounds -> €10
40 - 60 pounds -> €7.50
60+ pounds -> FRANCO
Can I also pick up my order?
Het is onder voorwaarden mogelijk om een zakelijke bestelling af te halen. Neem hiervoor contact met ons op via zakelijk@vandelftchocolates.nl.
Can I also order on account?
Op rekening bestellen is helaas niet mogelijk.
Should I consider a minimum order in my order?
Nee, wij houden geen minimale afname aan. Wel hanteren wij een staffel voor de verzendkosten.
Shipping costs are calculated based on the total weight of your order. We use the following graduated scale for this purpose:
0 - 20 kilos -> €12.50
20 - 40 pounds -> €10
40 - 60 pounds -> €7.50
60+ pounds -> FRANCO
Do your products fit through the mailbox?
Unfortunately, none of our products fit through the mailbox. Even the smallest bag of 200 grams of Natural Peppernuts does not fit through the mailbox.
Payments
In what ways can I checkout my order?
The following payment methods are available on the reseller webshop:
iDeal, credit card (VISA or Mastercard) and bank transfer.